nog twee nachtjes slapen.. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Félice Velthuis - WaarBenJij.nu nog twee nachtjes slapen.. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Félice Velthuis - WaarBenJij.nu

nog twee nachtjes slapen..

Blijf op de hoogte en volg Félice

22 April 2014 | Nederland, Nederland

Nog twee nachtjes slapen en dan is het zover! Mijn avontuur in Suriname!

Gisteren zijn al zes meiden vertrokken richting Suriname.
Donderdag ga ik samen met nog twee en dan zijn we compleet.
Ik kijk er enorm naar uit om te gaan en vind het heel spannend!
Net nog verder gegaan met het inpakken van mijn koffer...frustraties, frustraties... want het gaat niet passen! Haha, dan maar dingen eruit halen. Maar dat is niet zo makkelijk als je denkt, want wat haal je er dan uit????
Uiteindelijk is het me toch gelukt en is mijn koffer zo goed als klaar voor vertrek. Daarmee ben ik nog een stapje dichterbij mijn avontuur.

De laatste twee dagen afscheid nemen van familie en vriendinnen en dan donderdag vroeg op, om naar Schiphol te vertrekken!
Samen met Evelien en Inge vlieg ik dan naar Suriname!

Via dit blog kunnen jullie mij volgen. Ik zal regelmatig een reisverslag maken om jullie op de hoogte te houden van mijn avontuur!

Groetjes,
Félice

  • 22 April 2014 - 14:54

    Inge:

    Ha Féliceke,

    Ik heb er ontzettend veel zin in! Geniet van je laatste Hollandse dagen.
    Tot donderdag lieve, xx

  • 22 April 2014 - 20:15

    Monique Derwig:

    Hallo lieverd, veel plezier! Geniet van deze reis en denk maar die ervaringen neemt niemand je meer af! Dikke poen Monique, Rolf, Struppi en Max

  • 23 April 2014 - 11:09

    Marlieske:

    He meid,

    Een hele fijne en leerrijke tijd wens ik jou in Suriname. Wees voorzichtig sla de kerels van je af. Lukt het het dan zeg je maar: 'wacht maar Marlies werkt bij de pelies".
    Het is natuurlijk anders als je daar een leuke vent tegen komt krijg je van dei leuke kindjes ha.. ha.. Maar alle gekheid op een stokje. Ik wens je een te gekke tijd dat je altijd met plezier en voldoening kunt terug kijken naar jouw tijd in Suriname.

    Natuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk ga ik jou volgen via deze site.

    Los Bollos


  • 28 April 2014 - 15:37

    Layla:

    Hey juf, je bent al daar toch? Hoe is het daar, leuk? en het weer? Hopelijk kom ben je op tijd terug voor onze laatste schooldag! en heb je al les gegeven op de school daar in suriname. Je gaat er vast een leuke tijd van maken. We moeten snel skypen met de klas na de mei vakantie!!!
    Groetjes Layla xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Félice

Op deze pagina kunt u alles lezen rondom mijn reis naar Suriname! Veel leesplezier!

Actief sinds 11 April 2014
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 6621

Voorgaande reizen:

11 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

24 April 2014 - 09 Juli 2014

Stage Suriname

Landen bezocht: